Undrar du något? Börja med att titta bland våra vanligaste frågor och se om du hittar svaret där.

Annars kan du maila oss genom formuläret nedan eller ringa – så rätar vi ut frågetecknet tillsammans!

Vid reklamation: spara förpackning och innehåll. Kontakta konsumenttjänst via formuläret nedan eller telefon.
Söker du någon annan? Estrellas växel når du på 031-332 30 00

Konsumenttjänst Telefon

Telefon Konsumenttjänst: 020 – 340 350 Telefontid vardagar kl 09.00 – 12.00

För att göra en reklamation behövs…

För att kunna spåra och registrera produkten behöver vi batchkoden. Du fyller i den i formuläret nedan vid en reklamation. Koden finns oftast i övre högra hörnet av påsen. På vissa prdukten står den på baksidan.

EN bild på övre högra hörnet på en påse linschips. Koden är uppfylld med datum punkt månad punkt årtal sedan en kod för packmaskinen samt ett klockslag

Kontakta oss eller reklamera en produkt

Håller inte kvalitén måttet? Givetvis kan du reklamera produkten. Då kan vi undersöka felet, utveckla våra processer och ersätta dig för den. Om du vill reklamera är det viktigt att du fyller i samtliga fält. I meddelandet berättar du vad det är för produkt, smak och fel. Observera att hanteringstiden är längre under sommaren.