Undrar du något? Börja med att titta bland våra vanligaste frågor och se om du hittar svaret där.

Annars kan du maila oss genom formuläret nedan eller ringa – så rätar vi ut frågetecknet tillsammans!

Vid reklamation: spara förpackning och innehåll. Kontakta konsumenttjänst via formuläret nedan eller telefon.

Allergi eller diet?

På baksidan av påsen står det mesta som behövs för dig med en allergi eller diet, annars finns mer information här!

Konsumenttjänst Telefon

Telefon Konsumenttjänst: 020 – 340 350 Telefontid vardagar kl 09.00 – 12.00

För att göra en reklamation behövs…

För att kunna spåra och registrera produkten behöver vi batchkoden. Du fyller i den i formuläret nedan vid en reklamation. Koden finns oftast i övre högra hörnet av påsen. På vissa produkter står den på baksidan. Spara även påsen och innehållet.

Kontakta oss eller reklamera en produkt

Håller produkten inte måttet? Givetvis kan du reklamera produkten. Då kan vi undersöka felet, utveckla våra processer och ersätta dig för den. Spara påsen och innehållet och fyll i reklamationsformuläret nedan. I meddelandet berättar du vad det är för produkt, smak och fel. Ersättning för produkt sker genom en digital kupong via epost eller SMS. Problem med formuläret? Du når oss även på konsumenttjanst@estrella.se

  • Exempelvis bild på produkt eller annan nödvändig information.