Undrar du något? Börja med att titta bland våra vanligaste frågor och se om du hittar svaret där.

Annars kan du maila oss genom formuläret nedan eller ringa – så rätar vi ut frågetecknet tillsammans!

Vid reklamation: spara förpackning och innehåll. Kontakta konsumenttjänst via formuläret nedan eller telefon.

Allergi eller diet?

På baksidan av påsen står det mesta som behövs för dig med en allergi eller specifik kosthållning, annars finns mer information här!

Konsumenttjänst Telefon

Du når oss via telefon vardagar kl 09.00–12.00. Telefonnumret till konsumenttjänst är 020 – 340 350. Vid frågor eller reklamation är du välkommen att fylla i formuläret nedan.

För att reklamera en produkt

För att kunna spåra och registrera produkten behöver vi batchkoden. Du fyller i den i formuläret nedan vid en reklamation. Koden finns oftast i det övre högra hörnet av påsen. På vissa produkter står koden på baksidan. Spara påsen och innehållet.

Kontakta oss eller reklamera en produkt

Håller produkten inte måttet? Givetvis kan du reklamera den. Då kan vi undersöka felet, utveckla våra processer och ersätta dig för produkten så att du kan köpa nya snacks. Spara påsen och innehållet och fyll i reklamationsformuläret nedan. I meddelandet berättar du vad det är för produkt, smak och fel. Ersättning för produkt sker genom en digital kupong via epost eller SMS.

Konsumenttjänst: Öppettider under jul

Vår telefon är tillfälligt stängd mellan 27-29 december. Det går fortfarande bra att höra av sig via kontaktformuläret och sociala medier.

  • Max filstorlek: 20 MB.
    Exempelvis bild på produkt eller annan nödvändig information.